Florida

det har varit så himla fint väder idag! :)
Super mysigt hotell! Kommer bilder sen när jag orkar ladda in dem från kameran, haha.
Vi åt middag på hotellet, det var live uppträdande av nått band, å sen några Tahiti människor som gjorde nån dans. typ som hawaii dans. Dom gör goda strawberry daquiri här också! Det är inte ofta det händer! haha. 
Måste pröva en strawberry-mango daquiri också, det låter ju super gott!
Morgon dagens planer är bara att slappa vid poolen :)
kanske spela lite mini golf, det var ju länge sen!
Men fram för allt, bli brun! Vill inte vara blek längre!
På tåget så satt jag å tänkte på hur mkt skogen vi åkte förbi såg ut som svensk skog,
skulle lika gärna kunna varit i sverige! haha.
Sen när vi var i florida så tyckte jag att det såg ut som kanarieöarna!
Det är lite nyare å frächare här än i kanarieöarna, men annars är det inte så mkt speciellare faktiskt.
Jag har alltid tänkt "ååh florida, där är det nog underbart å super vackert!" men jag har nog
överskattat det lite. men fint är det allt! :)
Dock kan man inte bada i sjön som är vid hotellet, för det finns alligatorer där!
Hoppas jag inte stöter på nån ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0