Förvirrad!

Ush va mitt humör går fram å tillbaka..
haha ena stunden vill jag inget annat en att vara här,
andra stunden vill jag bara hem.. haha..
Vet inte hur jag ska göra..

Varför jag vill hem är ju för att alla vänner å familj är hemma,
å ett privatliv, att bara kunna vara mig själv,
å framför allt för att jag inte vill bli den personen som jag måste vara,
vill inte vara så sträng å elak hela tiden,
är jag här ett år är jag rädd att jag kommer fastna i det.
Jag vill inte skrika på barnen, vill inte bli som dom...
Ush hatar när dom skriker, på barnen eller på varandra..

Å andra sidan vill jag stanna, för min engelska blir bara bättre å bättre,
det är ju en stor erfarenhet, här har jag iaf ett jobb till skillnad från hemma,
Det är bättre klimat, chans till att se nya ställen, resa..

jaa verkar ju som det negativa tog över lite där...
Men ska tänka lite mer på det.


Kommentarer
Postat av: eva och pelle

Kom igen tjejen det är klart du ska stanna!

Det går ju jättebra! Vi följer det du skriver här nästan varje dag. Och det är jättekul att läsa vad du pysslar med om dagarna. Det tycks ju gå bra för dig. Behöver du mer kontakt med oss här så skicka ett mail. ([email protected] eller [email protected]) Här hemma är det mest mörkt och kallt så det finns egentligen ingeting att längta till.

Mvh Eva och Pelle

2011-04-02 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0