Myspys!

Åt japansk resturang med Caroline i fredags,
det var super mysigt!
Efter middagen åkte vi till target,
vi tog bara min bil för Caroline fick inte igång sin bil!
Den knorrade bara, för batteriet var dött!
Sen när vi kom tillbaka från target så var ju fortfarande
problemet kvar att få igång bilen,
men så är där en bärgarbil! så
hon frågar om han har start kablar, så
han kommer å startar bilen! Så tur! :)

Här kommer lite bilder från middagen :)

Min mat :)

Hej hej jag är blek!

Jag å Caroline :)

Fortune cookie! :)

Har blivit riktig amerikan å kör på doggy bag! haha.
Men på asiatiska resturanger så är ju förpackningen så cool :D haha

Det här stod det i min fortune cookie :)
Låter lite skummt.. haha men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0